Regulamin Szkoleń

§ 1 DEFINICJE

  1. REGULAMIN – Niniejszy dokument jest Regulaminem w rozumieniu art. 384 kodeksu cywilnego i określa prawa oraz obowiązki stron Umowy o świadczenie usług Szkoleń/warsztatów Pilates, którego jest integralną częścią.
  2. ORGANIZATOR – IMG SA, UL. OBROŃCÓW WYBRZEŻA 9/4, 80-398 GDAŃSK, NIP 7010264454
  3. UCZESTNIK – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia, zainteresowana udziałem w szkoleniu/warsztacie bądź biorąca udział w szkoleniu/warsztacie otwartym, która zawiera lub zamierza zawrzeć z Organizatorem umowę świadczenia usług, obejmującą przeprowadzenie szkolenia/warsztatu, bądź została skierowana na szkolenie/warsztat przez Podmiot zgłaszający Uczestnika;
  4. PODMIOT ZGŁASZAJĄCY UCZESTNIKA – podmiot, który zawarł lub zamierza zawrzeć z Trenerem umowę świadczenia usług, obejmującą przeprowadzenie Szkoleń dla Uczestników;
  5. KONSUMENT – Uczestnik lub Podmiot zgłaszający Uczestnika, będący osobą fizyczną, która zawiera lub zamierza dokonać zawarcia z Organizatorem umowę świadczenia usług, obejmującą przeprowadzenia szkolenia/warsztatu, niezwiązaną bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.
  6. SZKOLENIE – szkolenie lub warsztat prowadzone przez Trenera z zakresu Pilates zgodnie z dostępnym harmonogramem;
  7. TRENER - osoba prowadząca szkolenie / warsztat posiadająca odpowiednie kwalifikacje.


§ 2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizator realizuje Szkolenia w zakresie, terminach i miejscu szczegółowo opisanych w ofercie szkoleń dostępnych na stronie internetowej Organizatora pod adresem: https://bendispilates.pl/szkolenia
  2. Szkolenia odbywają się w siedzibie IMG SA pod adresem Strażnicza 1, 82-300 Elbląg
  3. Regulamin obowiązuje wszystkich Uczestników Szkolenia.


§ 3 UCZESTNICY

  1. Warunkiem dopuszczenia do udziału w Szkoleniu jest złożenie przed Szkoleniem w biurze Organizatora wypełnionego i podpisanego własnoręcznie przez Uczestnika: – oświadczenia o braku przeciwwskazań lekarskich co do udziału w Szkoleniu lub braniu w nich udziału na własną odpowiedzialność, który zostaje wysyłany po zakupie szkolenia online.
  2. Na Szkoleniu Uczestnik zobowiązuje się do słuchania rad i wykonywania poleceń Trenera.
  3. Trener nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje zdrowotne Uczestnika wynikające z niewykonywania lub nieprawidłowego wykonywania poleceń Trenera.
  4. Każdy z Uczestników przystępuje do treningu na własną odpowiedzialność.
  5. W razie niepoinformowania Trenera o swoim stanie zdrowia lub dolegliwościach Uczestnik może zostać wykluczony z Treningu. Osobie wykluczonej z treningu nie przysługuje zwrot wniesionych opłat.
  6. Uczestnik jest odpowiedzialny finansowo za spowodowane przez niego szkody w trakcie szkolenia i zobowiązany do pokrycia strat w ciągu 7 dni.
  7. Podczas Szkolenia obowiązuje strój sportowy, nieograniczający swobody ruchu, obuwie sportowe. Uczestnik jest zobowiązany posiadać ze sobą ręcznik treningowy oraz wodę do uzupełniania płynów.
  8. Uczestnik Szkoleń zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nagrywania zajęć dydaktycznych za pomocą wszelkich urządzeń audiowizualnych np. dyktafonów, mp3, telefonów, kamer, bez zgody Trenera, pod groźbą usunięcia z zajęć. W takim przypadku Uczestnik nie jest zwolniony z obowiązku zapłaty za szkolenie.
  9. Materiały szkoleniowe, które Uczestnik otrzymuje podczas Szkolenia wręczane są na potrzeby Szkolenia i nie mogą być rozpowszechniane w innych celach, albowiem są one chronione prawem autorskim.
  10. Uczestnik zobowiązany jest do zachowania poufności wszelkich treści uzyskiwanych w czasie szkolenia, w szczególności jego planu, stosowanych technik, metod, rozwiązań, rozmów oraz tematów poruszanych w czasie szkolenia, a także osób w nim uczestniczących.
  11. Uczestnik jest zobligowany do przestrzegania zakazu palenia i zakazu uczestnictwa w Szkoleniu pod wpływem alkoholu i środków odurzających, a także takich ich spożywania bezpośrednio przed Szkoleniem i w trakcie jego trwania, jak również dystrybuowania w/w substancji wśród współuczestników.
  12. Podczas zajęć dydaktycznych uprasza się o nieprzeszkadzanie pozostałym uczestnikom szkolenia i prowadzącemu, nieużywanie wulgaryzmów i obraźliwych zwrotów.


§ 4 ZAPISY

  1. Zgłoszenie na Szkolenie odbywa się przez zakup szkolenia lub warsztatu na stronie bendispilates.pl/szkolenia. Zakup jest równoznaczny z zarezerwowaniem miejsca na podany termin.
  2. Liczba miejsc na Szkolenie jest ograniczona.
  3. Zakup uczestnictwa w szkoleniu przewidziany niniejszym Regulaminem stanowi zawarcie umowy z Organizatorem.
  4. Zakup uczestnictwa w szkoleniu jest możliwy najpóźniej do 7 dni przed rozpoczęciem Szkolenia. Po upływie tego terminu można zgłosić swój udział za pomocą telefonicznego uzgodnienia z Organizatorem.
  5. W przypadku niewystarczającej ilości Uczestników na 7 dni przed rozpoczęciem Szkolenia Organizator ma prawo odwołać szkolenie lub przełożyć jego termin bez roszczeń finansowych ani żadnych innych ze strony Uczestników. W przypadku zdarzeń losowych (choroba instruktora, odwołanie lotu, awarie uniemożliwiające korzystanie z sali szkoleniowej itp.) lub innych niezależnych od organizatora przyczyn, organizator ma prawo odwołać szkolenie lub przełożyć termin szkolenia w każdej chwili bez roszczeń finansowych ani żadnych innych ze strony uczestników. Wpłaty zostaną wówczas zwrócone wszystkim uczestnikom (patrz niżej).
  6. W przypadku odwołania Szkolenia wysyłana jest drogą mailową informacja dotycząca tego faktu. W takiej sytuacji możliwy jest zwrot dokonanej wpłaty, przeniesienie wpłaty na inny termin tego samego Szkolenia lub inny Szkolenia z oferty szkoleniowej celem pokrycia części zapłaty.
  7. Organizator odwołując kurs, nie ponosi finansowej ani żadnej innej odpowiedzialności za poniesione przez Uczestników koszty podróży i rezerwacji związane ze Szkoleniem (w tym m.in. koszty rezerwacji, koszty podróży do miejsca szkolenia czy płatności związane z zakwaterowaniem).
  8. Za dzień wykonania usługi (dzień zakończenia szkolenia) uznaje się dzień wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu/szkolenia.


§ 5 PŁATNOŚCI

  1. Koszt uczestnictwa w Szkoleniu podany jest w ofercie poszczególnych szkoleń. Wszystkie ceny podawane w ofercie Szkoleń są cenami brutto zawierającymi 23% podatek od towarów i usług VAT. W przypadku firm zwolnionych z VAT niezbędne jest wypełnienie oświadczenia.
  2. Cena Szkolenia obejmuje:
    • uczestnictwo w Szkoleniu;
    • materiały szkoleniowe;
    • certyfikat uczestnictwa w Szkoleniu.
  3. Nie ma możliwości zwrotu dokonanych wpłat; wyjątkiem jest odwołanie Szkolenia przez Organizatora.
  4. Organizator wystawia faktury VAT za udział w Szkoleniu przy zakupie szkolenia na stronie internetowej.


§ 6 REKLAMACJE

  1. Zawierający umowę – Uczestnik lub Podmiot zgłaszający Uczestnika mogą złożyć reklamację dotyczącą Szkolenia w terminie nie przekraczającym 14 dni od daty zakończenia Szkolenia.
  2. Reklamacje można składać pisemnie na adres Organizatora lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: joanna@bendispilates.pl. Zaleca się podanie w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji; przedmiotu żądania oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
  3. Organizator odpowiada pisemnie na złożoną reklamację niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.


§ 7 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. W wykonaniu art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 RODO Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest IMG SA, ul. Strażnicza 1, 82-300 Elbląg, NIP 7010264454 joanna@bendispilates.pl
  2. Pani/Pana Dane osobowe w postaci danych identyfikacyjnych (imię i nazwisko), danych kontaktowych (numer telefonu, adres e-mail) podane w formularzu zgłoszeniowym lub w czasie innej formy kontaktu z Administratorem będą przetwarzane w celu:
    • realizacji zawartej umowy świadczenia usługi przeprowadzenia szkolenia/warsztatu (art. 6 pkt 1 lit. b RODO);
    • kontaktu z uczestnikiem szkolenia w celu przekazania informacji organizacyjnych na temat szkolenia/warsztatu (art. 6 pkt 1 lit. b RODO);
    • w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (art. 6 pkt 1 lit. a RODO);
    • wypełnienia obowiązków prawnych nałożonych na Administratora (art. 6 pkt 1 lit. c RODO) np. w celu rozliczenia podatkowego;
    • gdy przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora (art. 6 pkt 1 lit. f RODO) np. w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub odpowiedziami na reklamację.
  3. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom trzecim na podstawie umów zawartych przez Administratora, w tym firmom księgowym i hostingowym.
  4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania umowy, jednakże dane dla potrzeb księgowych i archiwalnych będą przechowywane nie krócej niż przez 5 lat po zakończeniu roku obrachunkowego, w którym doszło do zakończenia świadczenia usług.
  5. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, prawo do żądania poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu danych, bez podania przyczyny jest Pan/Pani uprawniona do wniesienia sprzeciwu, gdy dane wykorzystywane są do celów marketingu bezpośredniego.
  6. Jest Pan/Pani uprawniony do wniesienia skargi do organu nadzoru, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy.
  7. W sytuacji, gdy przetwarzanie Pana/Pani danych odbywa się na podstawie udzielonej zgody, w dowolnym momencie ma Pan/Pani prawo cofnąć udzieloną zgodę, co pozostanie jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do świadczenia usług na Pana/Pani rzecz przez Administratora. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność zawarcia i zrealizowania umowy o świadczenie usługi szkolenia.
  9. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.


§ 8 UPUBLICZNIANIE WIZERUNKU

  1. Uczestnik wyraża zgodę na upublicznianie swojego wizerunku na mediach społecznościowych Organizatora w postaci zdjęć lub filmów video zrobionych w trakcie szkolenia / warsztatu. W przypadku nie wyrażenia takiej zgody Uczestnik jest zobowiązany pisemnie poinformować Organizatora.


§ 9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Uczestnik, który zawarł umowę o szkolenie/warsztat może od niej odstąpić bez podania przyczyn składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy - zakupu szkolenia / warsztatu online, jednakże nie później niż na 7 dni roboczych przed terminem szkolenia/warsztatu. W takim przypadku, Uczestnikowi zwracana jest opłata w wysokości 100% ceny szkolenia / warsztatu.
  2. W przypadku odstąpienia od umowy po terminie 7 dni przed lub po odbytym Szkoleniu / Warsztacie Uczestnik traci prawo do odstąpienia od Umowy.


§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie treningów i oświadczeniu.
  2. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej https://bendispilates.pl/szkolenia-regulamin

Skontaktuj się z nami

IMG S.A.

Strażnicza 1, 82-300 Elbląg, Poland

Kontakt

joanna@bendispilates.pl

+48607430855